Bloggens Oskuld=)

Heeyyy!!


Nu ska vi se..första gången jag bloggar...blir kul detta=)


Såå..


Kom att tänka på en sak idag..

Mina vänner..Jag hade nog inte klarat mig utan dom..


Amanda Min underbara syster..Det kommer alltid vara hon och jag..så är det bara..finns ingen finare..



Joanna som finns vid min sida hela tiden,genom vått och torrt..Vi har verkligen varit med om mycket blod, svett och tårar..

Hon är verkligen som min syster..ibland känns det overkligt att verkligen ha en så bra vän som hela tiden ställer upp och alltid finns där.. ibland vill vi bara strypa varandra för att vi är så otroligt lika..;)Älskar henne av hela mitt hjärta..



Selva älva..min underbara lilla prinsessa, henne hittar man egentligen bara i sagorna..men för mig finns hon på riktigt..
Förstår inte riktigt varför vi inte träffades på flera år..nu känns det som vi aldrig varit ifrån varandra igen..Underbart..
Så skönt att ha någon man verkligen kan prata om allt med..


Didde Didde Didde...Min lilla slagskämpe och barndomsvän, vi vet nog nästan allt om varandra..kul=)DEEEEE!


Mååååånga fler..nu fick jag lite skrivkramp dock..


Tänkte skriva min upplevelse om Tsunamin snart..känns som det behövs skrivas ner så att andra kan förstå lite hur det var och för att jag själv behöver få lite ur mig...


Nu ska jag ta en cigg och mysa med min kise Buddha...
På Återseende Kära Vänner!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0